Prekių grąžinimo taisyklės

1. Grąžinimo sąlygos

1.1. Pirkėjas, įsigijęs prekę el. parduotuvėje, turi teisę atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties ir per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos grąžinti prekę be jokios priežasties, išskyrus įstatymuose numatytas išimtis (žr. 1.5 punktą).

1.2. Apie ketinimą grąžinti prekę Pirkėjas privalo informuoti raštu (el. paštu arba pateikiant užklausą per paskyrą el. parduotuvėje), nurodydamas šiuos duomenis:

  • Vardą, pavardę;

  • Užsakymo numerį;

  • Grąžinamos prekės pavadinimą ir kiekį;

  • Grąžinimo priežastį (neprivaloma, jei atsisakoma sutarties be priežasties).

1.3. Prekė turi būti:

  • nenaudota ir nesugadinta;

  • su nepažeista originalia pakuote;

  • nepraradusi prekinės išvaizdos (nenuplėštos etiketės, neapgadintas paviršius ir pan.);

  • su visais komplektavimo priedais.

1.4. Pinigai grąžinami ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie grąžinimą gavimo dienos, bet tik gavus grąžintą prekę arba pateikus įrodymą, kad prekė išsiųsta.

1.5. Negalima grąžinti šių prekių, jei jos atitinka bent vieną iš žemiau pateiktų sąlygų:

  • buvo pagamintos pagal individualų vartotojo užsakymą arba aiškiai pritaikytos jo asmeninėms reikmėms;

  • yra greitai gendančios arba trumpalaikės prekių;

  • yra higienos ar sveikatos apsaugos prekės (pvz., kosmetika, apatinis trikotažas, patalynė), kurios buvo išpakuotos po pristatymo;

  • buvo atidarytos ar naudotos maisto prekės;

  • programinė įranga, garso ir vaizdo įrašai, jeigu buvo pažeista jų pakuotė po pristatymo;

  • kiti atvejai, kai tai draudžia teisės aktai.

2. Grąžinimo procesas

2.1. Pirkėjas pats atsako už prekių grąžinimo išlaidas, nebent:

  • buvo pristatyta nekokybiška ar netinkama prekė;

  • buvo pristatyta ne ta prekė;

  • Pardavėjas aiškiai įsipareigojo padengti grąžinimo išlaidas.

2.2. Grąžinant prekę, ji turi būti saugiai supakuota, kad nebūtų pažeista transportavimo metu. Pardavėjas neatsako už grąžinimo metu pažeistas prekes, jei jos buvo netinkamai supakuotos.

2.3. Pirkėjas turi pateikti pirkimą įrodančius dokumentus: sąskaitą, kvitą arba elektroninio užsakymo kopiją.

3. Nekokybiškų prekių grąžinimas

3.1. Jei Pirkėjas įsigijo nekokybišką prekę, jis turi teisę pasirinkti vieną iš šių būdų:

  • reikalauti prekę pakeisti į kokybišką;

  • reikalauti sumažinti kainą;

  • reikalauti grąžinti sumokėtą sumą.

3.2. Nekokybiškos prekės turi būti grąžintos su:

  • paaiškinimu dėl defekto;

  • pirkimą patvirtinančiu dokumentu;

  • pageidaujamu sprendimo būdu (pakeitimas, grąžinimas, nuolaida).

3.3. Pardavėjas padengia visas su nekokybiškos prekės grąžinimu susijusias išlaidas.

4. Pinigų grąžinimas

4.1. Grąžinama suma įskaitant prekę ir, jeigu taikytina, pristatymo išlaidas (tik jei grąžinamos visos prekės).

4.2. Suma grąžinama tik į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.

4.3. Pardavėjas turi teisę negrąžinti pinigų, kol negaus grąžinamos prekės arba kol Pirkėjas nepateiks įrodymo, kad ji išsiųsta.

Kontaktai grąžinimui

Jeigu norite grąžinti prekę, susisiekite su mumis el. paštu:
📧 r.marciukaitis@gmail.com